söndag 31 augusti 2008

Tummar ur rövar

Nu har jag fått ur min, i alla fall. Igår kväll och idag på förmiddagen ägnade jag min tid åt att skriva en presentation av Newford, Charles de Lints fiktiva stad. Ska låta den vila tills ikväll, för att sedan skicka in den till den allsmäktiga redaktören för Vetsaga. Förhoppningsvis dyker artikeln (essän?) upp där snart. http://vetsaga.se/ för den som inte visste. Dra dit och läs.

Nästa projekt, för nästa helg, är en artikel om filmen The Prestige. Poänger och ledtrådar. Den kommer att få se ljuset på Catahya.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Förhoppningsvis dyker artikeln (essän?) upp där snart."

Haha, jag får så dåligt samvete när du skriver sådär. Men visst, efter helgen hoppas jag få tid att ta tag i den. Skall bara hinna med de som skickats in före den först. :)

//JJ